TZM Frenzy (002153851-T)
Welcome to TZM Frenzy....

you can also view the site by using this link :-
www.tzm150.forumotion.com @
www.tzm150.co.cc

Log in to enter forum and please read the "rules" before posting.
Thank you




ARKIB FRENZY

ada sesiapa yang mahu menjual ekor belakang tzm ala ala superbike mcm r1 dll

View previous topic View next topic Go down

ada sesiapa yang mahu menjual ekor belakang tzm ala ala superbike mcm r1 dll

Post  sumai93 on Sat Oct 09, 2010 3:26 pm

saya berminat nak tajamkan ekor belakang tzm saya. sesiapa yg ada nak tolak bgtahu sy lah ye Cool

sumai93
Private frenzy
Private frenzy

Location : bangi

Back to top Go down

Re: ada sesiapa yang mahu menjual ekor belakang tzm ala ala superbike mcm r1 dll

Post  bard on Mon Oct 11, 2010 12:48 pm

sumai93 wrote:saya berminat nak tajamkan ekor belakang tzm saya. sesiapa yg ada nak tolak bgtahu sy lah ye Cool

minat yang tajam dan taknak ubah chasis kan?

JAWAPAN: takde.... Very Happy Very Happy Very Happy

bard
Private frenzy
Private frenzy

Location : KUANTAN

Back to top Go down

Re: ada sesiapa yang mahu menjual ekor belakang tzm ala ala superbike mcm r1 dll

Post  sumai93 on Fri Oct 15, 2010 6:30 pm

jadi kalau org convert ekor tajam2 ni dia potong chasis eh bro? yg guna fiber tu pun kene potong chasis ke? xde yg jenis jula plug and play je? adess albino

sumai93
Private frenzy
Private frenzy

Location : bangi

Back to top Go down

Re: ada sesiapa yang mahu menjual ekor belakang tzm ala ala superbike mcm r1 dll

Post  aku den on Thu Oct 21, 2010 5:56 am

sumai93 wrote:jadi kalau org convert ekor tajam2 ni dia potong chasis eh bro? yg guna fiber tu pun kene potong chasis ke? xde yg jenis jula plug and play je? adess albino

kawan..kalo xnak potong chasis susah skit tu...
tp kalo r6 sah2 kena potong..
stakat ni 2 model je aku jmpe xpyh potong...ap124/250 n r1 taun bape ntah...dtg lepak la..nnti ko leh tgk depan2

aku den
Sgt.Major frenzy
Sgt.Major frenzy

Age : 27
Location : kajang-bangi @ kelate

Back to top Go down

Re: ada sesiapa yang mahu menjual ekor belakang tzm ala ala superbike mcm r1 dll

Post  alip on Tue Sep 06, 2011 5:03 pm

aku den wrote:
sumai93 wrote:jadi kalau org convert ekor tajam2 ni dia potong chasis eh bro? yg guna fiber tu pun kene potong chasis ke? xde yg jenis jula plug and play je? adess albino

kawan..kalo xnak potong chasis susah skit tu...
tp kalo r6 sah2 kena potong..
stakat ni 2 model je aku jmpe xpyh potong...ap124/250 n r1 taun bape ntah...dtg lepak la..nnti ko leh tgk depan2

wow..!!!cmne kah rupa ekor yang bro cakapkan ni???heheh...berminat.... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

alip
Private frenzy
Private frenzy

Age : 25
Location : shah alam seksyen 19
Humor : TZM one five 0

Back to top Go down

Re: ada sesiapa yang mahu menjual ekor belakang tzm ala ala superbike mcm r1 dll

Post  mie7853 on Tue Oct 25, 2011 11:53 pm

law nk,aq ada 1....yg at pic aq to.....coz skrg aq da ada ekor bru...... Very Happy

mie7853

Age : 31
Location : pontian,jb

Back to top Go down

Re: ada sesiapa yang mahu menjual ekor belakang tzm ala ala superbike mcm r1 dll

Post  Sponsored content Today at 8:54 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum