TZM Frenzy (002153851-T)
Welcome to TZM Frenzy....

you can also view the site by using this link :-
www.tzm150.forumotion.com @
www.tzm150.co.cc

Log in to enter forum and please read the "rules" before posting.
Thank you




ARKIB FRENZY

TZM UNTUK DILEPASKN

View previous topic View next topic Go down

TZM UNTUK DILEPASKN

Post  gino on Thu May 24, 2012 4:33 am

salam, aku ada sebiji motor tzm untuk dilepaskan....

butiran...

1. model: Yamaha
2. warna; all Black
3. keupayaan enjin; 150cc
4. tahun; 1999
5. batuan; tak ingat
6. pemilikan: anda yang ke 3
7. topspeed: boleh cecah 200km/j
8. ubahsuai: standet kecuali lampu belakan pakai rgv. exzos BM power
9. lokasi; JB
10. harga: 3k. betul2 minat boleh nego sikit2
11. pic motor memyusul kemudian,

Tambahan: motor kang ni masi berada di bengkel untuk di selenggara dengan elok sebelum dilepaskan.
sebab nak jual. dah berumahtangga. nak pakai kapcai. boleh letak sayur2 bila nak g pasar.hahha.

motor baru tukar fork kiri kanan. tayar belakang 90%, depan 80%.
nak cakap kondesen motor 100% , mustahil sb tzm ni semuanya dah berusia.... kalau beli tzm kat kedai belum tentu m tu elok sgt. kadang2 kedai ckp je ok tapi pas beli banyak nak repay. kang ni kedai pn buka harga 4k tzm. ada jg kedai buka harga 2k tapi paham2 je la . semua barang kena ganti.

ok la... tq

gino
Private frenzy
Private frenzy

Age : 34
Location : johor bahru

Back to top Go down

Re: TZM UNTUK DILEPASKN

Post  gino on Thu May 24, 2012 4:50 am

[img][/img]https://i43.servimg.com/u/f43/17/53/64/93/tzm14.jpg

gino
Private frenzy
Private frenzy

Age : 34
Location : johor bahru

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum