TZM Frenzy (002153851-T)
Welcome to TZM Frenzy....

you can also view the site by using this link :-
www.tzm150.forumotion.com @
www.tzm150.co.cc

Log in to enter forum and please read the "rules" before posting.
Thank you




ARKIB FRENZY

cowling sp

View previous topic View next topic Go down

cowling sp

Post  snpr_nizam on Tue Feb 28, 2012 7:50 am

aku mencari cowling sp..kot2 ada otai2 kat sini nak jual ke?puas aku mencari payah nak jumpa benda ni..so sapa2 yg nak jual or ternampak kat mana2 kasi tau la k

snpr_nizam

Age : 38
Location : johor bharu

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  itachi85 on Tue Feb 28, 2012 11:34 am

snpr_nizam wrote:aku mencari cowling sp..kot2 ada otai2 kat sini nak jual ke?puas aku mencari payah nak jumpa benda ni..so sapa2 yg nak jual or ternampak kat mana2 kasi tau la k

ade jual lg tp kat kl area sentul Very Happy .

itachi85
Private frenzy
Private frenzy

Age : 31
Location : kuantan, kem galing

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  ahmat on Wed Feb 29, 2012 5:34 am

snpr_nizam wrote:aku mencari cowling sp..kot2 ada otai2 kat sini nak jual ke?puas aku mencari payah nak jumpa benda ni..so sapa2 yg nak jual or ternampak kat mana2 kasi tau la k

COWLiNG SP tu apa benda ya? Mana la tau sahabat sahabat TZM FRENZY yang lain tau bentuknya dan apa bendanya cuma lagi kita orang tak tau nama saintifiknya COWLiNG SP...
hehehe... COWLING SP tu apa benda ya??? study

ahmat
Private frenzy
Private frenzy

Age : 34
Location : TAWAU - KUALA LUMPUR
Humor : Kini Dulu Dan Selamanya (TZM)

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  snpr_nizam on Wed Feb 29, 2012 5:51 am

ahmat wrote:
snpr_nizam wrote:aku mencari cowling sp..kot2 ada otai2 kat sini nak jual ke?puas aku mencari payah nak jumpa benda ni..so sapa2 yg nak jual or ternampak kat mana2 kasi tau la k

COWLiNG SP tu apa benda ya? Mana la tau sahabat sahabat TZM FRENZY yang lain tau bentuknya dan apa bendanya cuma lagi kita orang tak tau nama saintifiknya COWLiNG SP...
hehehe... COWLING SP tu apa benda ya??? study

kepala(cowling) nsr sp

snpr_nizam

Age : 38
Location : johor bharu

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  Izat_TZM on Wed Feb 29, 2012 6:16 am

tgk kat signature aku.. mtr kuning biru corona tue.. kepala mcm sp la tue.. ekekeke

Izat_TZM
Sergeant frenzy
Sergeant frenzy

Age : 27
Location : shah alam, kuantan

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  snpr_nizam on Wed Feb 29, 2012 9:52 am

Izat_TZM wrote:tgk kat signature aku.. mtr kuning biru corona tue.. kepala mcm sp la tue.. ekekeke

ko ada pengalaman x pakai cowling nih? ada apa2 yg kena mod x?

snpr_nizam

Age : 38
Location : johor bharu

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  alip on Mon Apr 16, 2012 4:56 pm

Izat_TZM wrote:tgk kat signature aku.. mtr kuning biru corona tue.. kepala mcm sp la tue.. ekekeke

ijat!!!!!!hheheheh....aku pun nak cari benda alah cowling ni...ade kenalan2 x??huhuhuhu

alip
Private frenzy
Private frenzy

Age : 25
Location : shah alam seksyen 19
Humor : TZM one five 0

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  Izat_TZM on Mon Apr 16, 2012 5:41 pm

alip wrote:
Izat_TZM wrote:tgk kat signature aku.. mtr kuning biru corona tue.. kepala mcm sp la tue.. ekekeke

ijat!!!!!!hheheheh....aku pun nak cari benda alah cowling ni...ade kenalan2 x??huhuhuhu

hahaha.. xde la.. aku xpenah pakai bnda alah nie.. ko try la tgk2 kat sentul kot2 ada ke...

Izat_TZM
Sergeant frenzy
Sergeant frenzy

Age : 27
Location : shah alam, kuantan

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  alip on Mon Apr 16, 2012 6:00 pm

Izat_TZM wrote:
alip wrote:
Izat_TZM wrote:tgk kat signature aku.. mtr kuning biru corona tue.. kepala mcm sp la tue.. ekekeke

ijat!!!!!!hheheheh....aku pun nak cari benda alah cowling ni...ade kenalan2 x??huhuhuhu

hahaha.. xde la.. aku xpenah pakai bnda alah nie.. ko try la tgk2 kat sentul kot2 ada ke...

sentul mmg la ade..kot2 la kau ade kabel2 murah ke.yg dekat2 ke..huhuhu

alip
Private frenzy
Private frenzy

Age : 25
Location : shah alam seksyen 19
Humor : TZM one five 0

Back to top Go down

Re: cowling sp

Post  Sponsored content Today at 2:34 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum