TZM Frenzy (002153851-T)
Welcome to TZM Frenzy....

you can also view the site by using this link :-
www.tzm150.forumotion.com @
www.tzm150.co.cc

Log in to enter forum and please read the "rules" before posting.
Thank you




ARKIB FRENZY

kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

View previous topic View next topic Go down

kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  mr.akmar on Wed Sep 14, 2011 9:22 pm

saya dak baru dlm tzm nie tapi saya berminat ingin taw lagi ttg tzm nie...sila tunjuk ajar...Very Happy

mr.akmar

Age : 24
Location : johor bharu

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  ayiecs on Thu Sep 15, 2011 4:21 am

klo harga tu ada je..tp kne rajin cari la~tp mcm skrg ni kne pndi cari buyer la..
klo dr kedai mmg xdpt dh harge tu~

_________________

ayiecs
Forum Marshall
Forum Marshall

Age : 30
Location : Ampang-Wangsa Maju
Humor : kill them with our PV!!

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  joei99 on Thu Sep 15, 2011 8:52 am

kalau beli kat org,bleh dapat harga tu,tp kena sabar mencari,pastu bila dah dapat kena standby la dalam rm500 untuk touch up apa yg patut..kalau kat kedai,rm1500 dah lepas buat bayar downpayment..

joei99
Corporal frenzy
Corporal frenzy

Location : kl

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  mr.akmar on Thu Sep 15, 2011 10:18 pm

owh mcm tu rupa nye...kalo nak jaga tzm nie ape yg kena kta tahu???

mr.akmar

Age : 24
Location : johor bharu

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  Izat_TZM on Fri Sep 16, 2011 5:17 am

serba serbi kena tau.. baru la motor mantoup!! haha

Izat_TZM
Sergeant frenzy
Sergeant frenzy

Age : 27
Location : shah alam, kuantan

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  yik jitra on Sat Sep 17, 2011 7:49 am

mr.akmar wrote:owh mcm tu rupa nye...kalo nak jaga tzm nie ape yg kena kta tahu???

ko bca ja info2 dlm nie..bnyk ilmu2 yg dkongsi otai2 m dlm nie..aku pown dlu xthu pa bout m..skrg pown lam poses pmbljaran..ahax

yik jitra
Corporal frenzy
Corporal frenzy

Age : 25
Location : Jitra,Kedah -- Port Klang,Selangor
Humor : saya bdak bru blajar...amek glah tlong tnjokkn..

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  ejal80 on Sat Sep 17, 2011 11:11 am

kalau tzm 1500 confirm moto mesti kena makeup lagi.pakai tzm nie tak leh gopoh bro sebab kalau gopoh takut menyesal lak nanti.baru2 ne ada budak beli tzm harga 1.5k pakai 2 ari asyik jem je.bila buka enjin crankshaft bengkok ler der.apa lagi turun enjin lah gamak nya .

ejal80
Corporal frenzy
Corporal frenzy

Age : 36
Location : melaka
Humor : tzm forever

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  hapeace on Wed Nov 30, 2011 9:50 am

lau trun enjin,mhal ke???brapa?nk thu ja

hapeace
Private frenzy
Private frenzy

Age : 25
Location : port dickson dan sungai petani

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  Izat_TZM on Thu Dec 01, 2011 1:46 pm

hapeace wrote:lau trun enjin,mhal ke???brapa?nk thu ja

tgk apa barang ko nk tukar la.. kalu biasa upah turun enjin sahaja rm80-90 mcm tu. then brg2 tgk la.. banyak tuka banyak la modal.. biasa kalu tukar2 banyak pon xsampai 1k kot...

Izat_TZM
Sergeant frenzy
Sergeant frenzy

Age : 27
Location : shah alam, kuantan

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  MatTzm on Tue Dec 06, 2011 8:23 pm

sy dulu pun dapt bawah 2k.. tp nk kene setting n servis mmg byk la hbs... ada la dlm 1k..sebb xpandai baiki sendiri..

MatTzm
Private frenzy
Private frenzy

Age : 28
Location : Tanah Merah

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  Pizi on Wed Dec 07, 2011 7:02 am

Tapi satu je TZM ni yg masih blum ada mane2 model seangkatan dn sezaman (150cc dn 125cc) spt NSR, semua model Kips, FXR,mito,rs125) yg boleh celen dpd segi nak dptkan spepart dalaman/luaran dgn senang walaupon kengkadang tu susah nak carik tpi x sesusah nak dptkan spepart sesetengah model yg lain dan dgn adnya brg2 lokel boleh jugak jdik alternatif jikalau x dpt nak pkai yg ori, hrga pon masih masuk akal lagi biasenye cth kaberset, cdi,blok,pv,pulley,tank coolant/2T dll. Tpi kekurangan dia enjin sedikit manja dpd model len! nmpak x? so kat sini adilkan?!! dn satu lgi, x kira ko main moto ape, "money must ready"!! Very Happy

Pizi
Private frenzy
Private frenzy

Age : 27
Location : Batu Pahat Johor
Humor : RIDE MAKE ME CALM

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  Izat_TZM on Wed Dec 07, 2011 9:29 am

tue la pasal.. tp kalu kita pandai jaga, insya allah xde la meragam sgt enjin dai tue pon.. biasa la.. bnda ciptaan manusia mana nk dpt setanding ciptaan MAHA PENCIPTA kan.. ekekeke.. tp kira ok la.. even enjin manja pon senang dpt brg ag.. huhu.. duit apa hobi pon msti mau ada kan.. kumpul setem pon kena beli 20 sen 1.. ekekeke

Izat_TZM
Sergeant frenzy
Sergeant frenzy

Age : 27
Location : shah alam, kuantan

Back to top Go down

Re: kepada abg2 tzm....saya ingin taw kalo skunk nie tzm bole dpt dalam harga rm1500 tak...??

Post  Sponsored content Today at 2:37 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum